środa, 28 czerwca 2017

Dieta pudełkowa - moje przemyślenia


Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami na temat przemyśleń dotyczących diet pudełkowych. Temat zainteresował mnie, gdy po stwierdzeniu u członka mojej rodziny autoimmunologicznej choroby tarczycy, pani endokrynolog zasugerowała wykluczenie z diety żywności zawierającej gluten. 

Po odwiedzeniu kilku sklepów i zorientowaniu się w cenach tychże produktów doszłam do wniosku, że być może proponowane przez wiele firm cateringowych diety pudełkowe mogą się okazać doskonałą alternatywą dla samodzielnego przygotowywania posiłków dla jednej osoby, przy zwykłym żywieniu pozostałych członków rodziny.
             
Z pewnością większość z Was orientuje się czym jest dieta pudełkowa. W wielkim skrócie możemy powiedzieć, że są to odpowiednio skomponowane posiłki, które firma cateringowa dostarcza bezpośrednio do naszego domu.

Niewątpliwymi zaletami diet pudełkowych są:
  • wygoda
  • oszczędność czasu i pieniędzy
  • poprawa nawyków żywieniowych
  • różnorodność posiłków

  
  
Pudełkowe wersje diet to nie tylko propozycja dla ludzi ograniczających gluten czy cukier, ale też na przykład dieta dla ludzi uprawiających sport. To także mnóstwo rodzajów diet, które z powodzeniem mogą być stosowane przy różnych chorobach m.in. dla diabetyków, autoimmunologiczne, na obniżenie cholesterolu, dla osób z nietolerancją laktozy, a nawet poprawiające płodność.




Z szerokiej oferty diet pudełkowych możecie skorzystać między innymi w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, a także w ponad 250 innych polskich miastach. Będą to propozycje od zestawów dla osób odchudzających się, poprzez na przykład diety wegetariańskie czy paleo, a skończywszy na zdrowotnych przy różnorodnych schorzeniach.


Czy ktoś z Was zamawiał taką dietę i chciałby podzielić się doświadczeniem w komentarzach?

20 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda tak smacznie :) ja się staram, ale nie zawsze jednak mam czas i zapał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich sytuacjach też jest to dobre rozwiązanie :)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam styczności z dietą pudełkową, i wydaje mi się że w najbliższym czasie nie skorzystam z niej.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto jednak wiedzieć, gdzie szukać, gdyby zaistniała taka potrzeba :)

      Usuń
  3. Nigdy nie próbowałam diety pudełkowej, więc nie mam zdania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale bardzo mnie ciekawi i zdobywa coraz więcej zwolenników :)

      Usuń
  4. Niestety nie znam diety pudełkowej, ale wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, bardzo urozmaicone posiłki :)

      Usuń
  5. Ja nigdy nie próbowałam. Pracuję w domu, więc nie muszę martwić się o jedzenie ,,na wynos " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jest to propozycja raczej dla osób, które nie mają zbyt dużo czasu na przygotowanie posiłków, a zależy im na zbilansowanej diecie :)

      Usuń
  6. taka dieta jest super ale to drogo wynosi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od rodzaju diety, jaką wybierzemy, a jeśli policzymy wszystkie wykorzystane składniki, naszą pracę, wodę i prąd lub gaz, to może się okazać, że wcale nie jest tak drogo, jak początkowo myśleliśmy. Z tego względu warto porównać, aby wybrać najkorzystniejszą ofertę :)

      Usuń
  7. taka pudełkowa to fajna sprawa jak ktoś nie ma czasu gotować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od czasu do czasu można, lub gdy jest się bardzo zabieganym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na diecie pudełkowej suviboxa już drugi miesiąc i również uważam, że to super opcja dla zabieganych. Nie mam nietolerancji glutenu, ale za to wybrałam wersję wegetariańską, żeby zrobić organizmowi mięsny detox. Czuję się lekko i nie mam problemów gastrycznych, więc mój organizm dobrze na nią reaguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój przekonujący wpis :)

      Usuń
  10. Podobają mi się te diety pudełkowe ! Ale mam w sumie czas na gotowanie ! I do tego ceny czasami troszkę przerażają ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością skorzystam, gdy zorientuję się trochę, jaki rodzaj diety mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń