środa, 30 marca 2016

Kuchenne szaleństwa z produktami Stella

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać szeroki wybór artykułów kuchennych marki Stella, dzięki którym przygotowywanie potraw oraz inne zajęcia kuchenne są prostsze i przyjemniejsze. Na zdjęciu powyżej rękaw do pieczenia, który jest zaopatrzony w mocny pasek do zawiązywania. Boczek upieczony w rękawie jest soczysty i aromatyczny.
Folia do żywności przydaje się w każdej kuchni. Można zawinąć w nią produkty spożywcze lub osłonić żywność przed zanieczyszczeniami z zewnątrz. Stosuję ją zawsze gdy przygotowuję produkty na obiad na następny dzień, bo dzięki temu mam pewność, że zachowają świeżość. Ta folia posiada funkcję oddychającą.
Torebki na mrożonki to także przydatna rzecz, szczególnie, że mają suwaki.
Produkty do zamrożenia można wówczas włożyć do jednej torebki, z której sukcesywnie będziemy wyjmować w miarę potrzeb. W taki sposób przechowuję warzywa do zup.
Także folia aluminiowa i torebki śniadaniowe przydadzą się w każdym gospodarstwie domowym.
Te torebki zachwycą każde dziecko. Motyw pingwinów z Madagaskaru cieszy maluchy. W opakowaniu oprócz torebek znajdziemy też naklejki, które zabezpieczą torebki przez przypadkowym otwarciem. Pozwólmy dzieciom samodzielnie pakować kanapki do szkoły :)
Obustronnie powlekany papier do pieczenia zawsze mam pod ręką, bo lubię korzystać z piekarnkia, przygotowując nie tylko słodkości.
Korzystacie z produktów Stella w swojej kuchni?


18 komentarzy:

  1. idę zrobić sobie kolację, bo coś się głodna zrobiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj te śniadaniówki, to córka mi zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rękaw do pieczenia zawsze się przyda;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystam i jestem z nich zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystam i jestem z nich zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie korzystałam, ale koniecznie muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem kupuję akcesoria tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebki prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie torebki na mrożonki to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe SMAKOŁYKI :) Widzę,że masz bardzo dobre gadżety do przyrządzania tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie tam bardziej zainteresowały smakołyki niż gadżety :D

    OdpowiedzUsuń