środa, 8 lipca 2015

Enjoy cooking time - naklejka w kuchni

Naklejki ścienne do różnych pomieszczeń cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ dzięki nim można w łatwy i szybki sposób zmienić wystrój pomieszczenia/ściany.
Dzisiaj chcę Wam pokazać jakie naklejki zagościły w mojej kuchni. Zestaw składa się z następujących obrazków: napisu, filiżanki, patelni z jajkiem sadzonym, łopatki oraz ryby. Postanowiłam umieścić je na dwóch sąsiadujących ze sobą ścianach.
Naklejka pochodzi ze sklepu Shipgratis.eu i kosztuje 16,80. Przesyłki w tym sklepie są bezpłatne.
Cała naklejka jest umieszczona na arkuszu o wymiarach        51 x 20 cm. Zawiera dokładną instrukcję wykorzystania.
Co myślicie na temat naklejek ściennych?


6 komentarzy:

  1. Kochana spadłaś mi z nieba z tym sklepem :) Właśnie szukam czegoś fajnego i niedrogiego bo czeka mnie remont i chciałam kupić coś takiego do sypialni i dziecięcego pokoju :)
    DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, podoba mi się, naklejki nadały fajny charakter kuchni

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam naklejki ścienne, efekt zasze mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń