poniedziałek, 3 grudnia 2012

Faszerowany boczek



Na specjalne życzenie Męża zrobiłam:

Boczek faszerowany mięsem mielonym


ok. 1 kg surowego boczku
30 dag mięsa mielonego
2 łyżeczki jarzynki
3 łyżeczki majeranku
6 listków laurowych
2 łyżki bułki tartej
2 łyżki prażonej cebuli
pół łyżeczki pieprzu ziołowego

Boczek natrzeć 1 łyżeczką jarzynki, pieprzem ziołowym i majerankiem. Odstawić na noc do lodówki. Mięso mielone wymieszać z bułką tartą i łyżeczką jarzynki. Po rozłożeniu płata boczku posmarować go mięsem mielonym i posypać prażoną cebulką.
Spiąć szpadelkami, piec około 1,5 - 2 godzin.

11 komentarzy:

  1. dobrze ze mój małż tego nie czyta bo tez by chcial taki boczuś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, mój Mąż mówi, że strasznie samolubne niewiasty tu komentarze dodają ;)

      Usuń
  2. Piękny kawał mięsa:)z farszem musi być pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubie boczku- ale faceci sa pierwsi do takich smakołyków:-P

    OdpowiedzUsuń
  4. mój mąż byłby zadowolony z takiego boczusia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę moim bliskim zrobić taki boczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama robi pyszny boczek *_*
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielki kawał pyszności !!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja babcia robi najlepszy boczek pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń