poniedziałek, 12 listopada 2012

Seler panierowany

Bardzo smaczne i proste do wykonania danie lub dodatek do obiadu.
Składniki:
duży seler
1 jajko

pół łyżeczki soli
łyżeczka posiekanej zieleniny
1/4szklanki bułki tartej
olej do smażenia
Seler obrać, pokroić na plastry o grubości do 1cm, ugotować w osolonej wodzie. Ostudzić. Jajko rozbić, dodać zieleninę i sól, rozbełtać. Krążki selera maczać w jajku, obtaczać w bułce tartej i smażyć na silnie rozgrzanym oleju po minucie z każdej strony. Podawać jako dodatek do drugiego dania lub samodzielną potrawę np. z sosem pomidorowym.

9 komentarzy:

  1. Ja właśnie zastanawiałam się co tam jest pod tą panierką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, szybki przepis, tylko u mnie w domu nikt oprócz mnie nie lubi "tego białego-wyrzuć to ".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, a może wypróbuj ten przepis i nie mów co jest w środku... ;)

      Usuń
  3. Bardzo dobre w życiu czegoś takiego nie jadłam . Nawiasem mówiąc nie lubię selera ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam jeszcze, ale napewno smaczne:D Uwielbiam selera z grilla:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię selera, jest to chyba jedyne warzywo,którego nie trawię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gotuj selera z połową cytryny to nie będzie tak czuć jego smaku. Ja tak zrobiłem i podałem póżniej ojcu to się pytał co to za ryba bez ości.

    OdpowiedzUsuń