czwartek, 29 listopada 2012

Kotlety ziemniaczane z płatkami owsianymi


Kotlety ziemniaczane z płatkami owsianymi :)

Potrzebujemy:
ok. 3 szklanek ziemniaków
5 łyżek płatków owsianych KUPIEC
1/3 szklanki mleka
1 jajko
2 - 3 łyżeczki zieleniny ( koperek, pietruszka, szczypiorek, rozmaryn)
bułka tarta do obtoczenia
olej do smażenia
sól do smaku
Ziemniaki należy utłuc lub przepuścić przez maszynkę, dodać sól, jajko i posiekaną zieleninę, dokładnie wymieszać. Płatki zalać wrzącym mlekiem, odstawić na 10 minut. Dodać do masy ziemniaczanej. Formować kotleciki, obtaczać w bułce tartej, smażyć do zarumienienia.



Można polać sosem pieczarkowym i podawać z dowolną surówką.













Przepis zamieszczony tez na stronie: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/56/kotlety-z-ziemniak-w

9 komentarzy:

  1. Często jemy u mnie w domu kotlety ziemniaczane, ale z płatkami owsianymi to jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 szklanki ziemniaków już utłuczonych? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z czymś takim jak kotlety ziemniaczane O.o WOW ! Zaskoczyłaś mnie :)

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zaskakujesz wciąz nowymi pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. z płatkami owsianymi jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny pyszny przepis do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadłam nigdy takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń